Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Ekspoze Brnabićke skandalozan, pod maskom "reformi" i "modernizacije" najavljena nova otpuštanja i poskupljenja struje

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 28 jun 2017 14:03
Ali... već se glasalo.
Gotovo je. Nema kajanja...posle glasanja.
Preporuke:
106
3
2 sreda, 28 jun 2017 14:26
man.siti
Kanalizacija i kolonizacija,to je budućnost Srbije na čelu sa AV i AB.
Preporuke:
132
0
3 sreda, 28 jun 2017 15:24
Srki
odlican program Brnabicke! Sto gore to bolje, to ce pre petokolonasi da odu sa vlasti.
Preporuke:
79
1
4 sreda, 28 jun 2017 15:35
penzioner Cviko
Izgleda da je malo ko primetio još jedan apsurd koji prilazi kraju druge decenije svog postojanja. Posle petog oktobra, ukinute su domaće a uvedene "domaće a strane banke". Te banke iz Srbije svake godine iznose milijarde evra. (Jedne godine, ne tako davno, je bilo preko 40 milijardi). Nikakvim merama proteklih 14 vlada to nije zaustavilo. Naprotiv, veoma rado su isticali kako smo dobili ovu ili onu donaciju, kreditić sa grande kamatama, itd. Vlade su veličale ove uspehe a skrivale iznošenje deviza. Brnabićka bi da bez kanalizacije gradi digitalizaciju. Nverovatno je koliki joj je korak??? A novci? Njih nema, prema tome svetla ima samo u obećanjima. A šta to znači, znate.
Preporuke:
86
3
5 sreda, 28 jun 2017 15:50
Causa Spectandum
Nema nista, ni od kanaluzacije, ni od digitalizacije.
Preporuke:
83
1
6 sreda, 28 jun 2017 16:05
precanin
...zasad ovo deluje kao oblacak koji ce vetar odneti...naravno uz svenarodno pokajanje...povratak Bogu i Svetosavlju...moralnim vrednostima i nacionalnom vodjenju drzave...ili oblacak moze da preraste u oluju...kako radili tako nam Bog pomogao!
Preporuke:
60
6
7 sreda, 28 jun 2017 16:18
mile
Robovima ne treba sloboda. To se valjda podrazumeva.
Ko hoće da bude slobodan i da govori slobodno, taj nije za državu već za ulicu i kanalizaciju.
Preporuke:
63
2
8 sreda, 28 jun 2017 16:35
Nepreudobljena
Bravo Sanda i Djordje,

Samo malo plivajte negde u ovoj vrućini i što manje nerviranja.Vi ste naša nada.
Preporuke:
59
3
9 sreda, 28 jun 2017 16:35
boban
Gresite .Biti MMF kolonija nije nesto najgore sto Srbiju moze pogoditi.Gore tek dolazi.To je masovna kolonizacija Srbije od strane migranata iz Afrike,koji ce raditi i ziveti na imanjima u vlasnistvu raznih seika iz naftom bogatih zemalja.
Preporuke:
81
5
10 sreda, 28 jun 2017 16:47
Ali ipak :)))
Sve tacno i otvoreno ,,surovo,, rekose ljudi (Vukadinovic, Sanda i ostali).... Vajstinu!
Nema se sta dodati.


Iako vrlo retko pisem o domacoj politici (ako je uopste i ima i moze se tako nazvati), ovde vredi kazati da su u Skupstini konacno jasno upotrebljeni termini: Kolonija, Okupacija i sprovodioci iste, daljnja pljacka i satiranje preostale drzavne (narodne) imovine-javna preduzeca i sl.

Posle ove ture ,,reoformi,, nazovimo ih na engleskom Burn a Bitch.... Bice stvarno sve izgorelo po Srbiji.

Naravno kao sto sam napisao i ranije, sama pljacka i kolonizacija su bile ocekivane i nesumljive, nego se ovde radi o dodatnom Okupiranje uma i duse srpske, jer se izborom ove ,,Individue,, (NAMERNO TEMPIRANE NA VIDOVDAN!) zeli postici takozvano:
RITUALNO PONIZAVANJE!

Vrlo cesto praktikovano od strane Globalnih Vladara, koji mnoge BOT-ove platise cak i na NSPM da ubedjuju da ,,ne postoje,, :)))

Ocekujte njihovo pojavljivanje, sad snimaju sta pisemo:)))
Preporuke:
63
3
11 sreda, 28 jun 2017 16:49
jovana
Govor Ane Brnabic je jasna slika njene strucne spremnosti za post koga se primila i govori i o njenoj "hrabrosti" preuzeti na sebe odgovornost za posao, od kojeg zavisi opste stanje u zemlji.Dalje, kakva je njena psihicka spremnost celiti ostro heteroseksualnom metalitetu u ovoj zemlji, to cemo jos da vidimo.Medjutim u nasoj (ne)odgovornosj svesti postoji cudna vrsta proizvoljnosti po kojoj bi mogla i moja baba da bude premijer, samo da uskoci u Partiju. Mozemo se mi ljutiti ili ne ali ovde se i dalje koristi onaj sitno sicardjijski mentalitet u upravljanju masama.Privilegije, postovi, parice itd za jedinu vrstu odgovornosti i to je vernost (trenutnom) Vodji. Nema veze sto je izrastao na krvi devedesetih iz tragikomicnog svpskog radikalizma i naprasno postao "europejac", to niko vise nece da spominje.Kratko pamcenje leci stare grehe. Nusic bi imao materijala na pretek, medjutim, da li bi se mi mogli i dalje slatko smejati?
Preporuke:
53
1
12 sreda, 28 jun 2017 16:51
»Boško« ░
mile
Robovima ne treba sloboda. To se valjda podrazumeva.
Ko hoće da bude slobodan i da govori slobodno, taj nije za državu već za ulicu i kanalizaciju.
Zar to glasači dokazali glasajući za istu vrstu režima koji smo imali do 2000.

Pokazalo se da je stepen degeneracije, veći nego što je iko mogao da pretpostavi, te da je opšta kriminalizacija 90tih zajedno sa degeneracijom stvorila ne robove, nego kamikaze koje su spremni da unište sopstvenu budućnost i budućnost sopstvene dece i unuka i "menjaju za večeru"

Da bi se EPS prodao, mora da se smanji broj partijskih birokratskih lezilebovića, koje niko neće da plate osim suludo građanstvo Stradije.

A što se tiče poskupljenja struje, baš Brnabićkina "bivša firma" "startuje" 2018 sa 100megavata "vetroparkovske energie" koja je tri puta skuplja od trenutne, a obzirom da je planirano ~500megavata pljačke sa vetroprakovima naravno da će to narod da plati.

Ko će drugi?
Preporuke:
58
6
13 sreda, 28 jun 2017 17:19
Boba
Većini nažalost ne vredi govoriti koliki idiotluk vlada Srbijom. U takvoj situaciji gde pameti pri vlasti nema ni u tragovima važe one stare
Linkolnove izreke koju Amerikanci vole često da citiraju a koje su potpuno primenjive i na Srbiju-

"Amerika neće biti uništena spolja. Ako posrnemo i izgubimo slobodu biće to zato što smo sami sebe uništili."

"Ova zemlja sa svim institucijama pripada ljudima koji je naseljavaju. Kada god se umore od postojeće vlasti mogu da primene svoje ustavno pravo da je poprave ili da upotrebe svoje revolucionarno pravo da je zbace."
Preporuke:
58
0
14 sreda, 28 jun 2017 17:33
Vera Nastasovic
Ona nema viziju, i nije joj ni potrebna. Ona ima misiju i nju će slepo sprovoditi. Misija je uništenje Srbije do kraja!
Preporuke:
80
1
15 sreda, 28 jun 2017 17:34
Petar B.
Slozio bih se sa vecinom komentara i g-dje Raskovic Ivic i g. Vukadinovica a na to dodao i ove dve primedbe na ekspoze i buducu vladu g-djice Brnabic:

1. Marionetska uloga
Nezavisno sta mislimo o novoj Premijerki, cinjenica ostaje da ona nije nezavisni politicar vec marioneta i prakticno namestenica g. Vucica. Da to nije slucaj, sigurno ne bi imala g. Vulina i g. Popovica u vladi. Vrlo je tesko uopste uzeti za ozbiljno nekoga ko ne odlucuje ni o sopstvenom kabinetu a zeli da "modernizuje" zemlju.

2. Uslovna podrska
g-djica Brnabic je ocito prihvatila ovu ulogu jer ce joj "ojacati" biografiju i doneti buduce poslovne aranzmane. Pri tome joj je jasno receno da ima uslovnu podrsku od SNS-a, dok g. Vucic ne odluci drugacije, sto bi za nju trebalo da bude u najmanju ruku uvredljivo. Ta podrska ce trajati dok se ne zavrsi koncesija za Aerodrom Beograd, koja ce dati SNS-u dovoljno novca da odrzi nove izbore.

Sve u svemu, Premijerka ce igrati samo jedno leto (i eventualno jesen).
Preporuke:
77
0
16 sreda, 28 jun 2017 19:06
boban
Hajde da stvari pogledamo i iz ovog ugla.
Samo zaista pokvarena,samoziva,nepostena osoba, moze prihvatiti odgovoran drzavni posao, za koji dobro zna da nije kvalifikovana.To vazi za sve ministre,direktore,visoke drzavne sluzbenike u Srbiji.
Lekar-ministar trgovine,psiholog-ministar telekomunikacija,ortoped-ministar rudarstva i tako nedogled.Ne moze se ovo dobro zavrsiti.
Preporuke:
47
1
17 sreda, 28 jun 2017 19:39
Bojan, Priština
"Ekspoze Ane Brnabić lišen bilo kakve vizije. Ovo je vlada za uništavanje Srbije i njeno porobljavanje od strane MMF-a"
Živeli g. Đorđe, pravo u metu, imenovanjem stvari pravim imenom, nastavljljte da tučete tuđina, rečima u glavu !
Preporuke:
50
0
18 sreda, 28 jun 2017 19:59
»Boško« ░
Boba
Linkolnove izreke su primenjive i na Srbiju
Ko je SAD držao okupirane vekovima, a tek što su se oslobodili, ostali bez 60% radno sposobnog muškog stanovništva, okupirali ih zatim nemci, a onda antiSrpski komunisti.

Izjava Linkolna je obično licemerje, rođenog na "indijanskoj granici", posle "borbe za nezavisnost", i pred rat za "oslobađanje" crnaca od ropstva, jer su iste te "američke patriote" sledećih sto godina nastavili da ubijaju "indijance" i tretiraju crnce kao robove, a o kakvoj "naciji" (većina je nemačkog etničkog porekla) jer reč:
Oliver Stoun: SAD u poslednjih 30 godina započele 13 ratova, 14 milijardi dolara potrošeno i stotine hiljada života zbrisano sa zemaljske kugle

Posle 50 godina okupacije od 1941-2000. i neuspešanog pokušaja da se prekine taj "srpski mentalitet" da bi se 2008. prvo povampirili socijalisti, a 2012. ostatak bivše primitivne okupatorske bande.

Stradija sada "istorijski" je tek pred "rezolucijom informbiroa"
Preporuke:
23
9
19 sreda, 28 jun 2017 20:16
BojanM
NAROD SE PITA!!!
Zna se sta su pricali pre 2012.Dosli na vlast uzeli politiku LDP-a bez promene imena stranke.Ti sto su ih glasali, sada podrzavaju tu politiku,ko zna zbog cega,gluposti ,materijalne koristi ,neznam...
Drze ih na vlasti i izbori nisu pokradeni.Da jesu bilo bi za verovati bar milion ljudi na ulicama Srbije.
Znaci deca komunizma ih vole.ZASTO? Pa zato sto sve rade protiv srpskih interesa i ponizavaju nas najstrasnije.Pa bre nesmete ni da kazete zasto Vam se predsednik vlade ne dopada(cast retkim izuzecima).
PROSTO KO PASULJ!
Preporuke:
19
4
20 sreda, 28 jun 2017 20:22
Gabrijel
Brnabicku vasingtonski liberal-demokrate nisu postavili zbog vizije , vec , kao neophodno istreniranu i pogodnu osobu za nastavak sakacenja Srbije.

To sto je javno deklarisana lezbajka i hrvatskog porekla , to je dodatni slag na srpsku kolonijalnu tortu.

Sama cinjenica da se u ovom momentu ne desavaju protesti protiv takvog izbora i dodatnog ponizavanja tradicionalnog pravoslavnog stanovnistva Srbije , govori , da su planeri iz senke procenili da se Srbi NECE masovnije buniti (i opsednuti su odmorom i putovanjem u Grcku na more). Tako mogu HRABRO u DODATNO OSVAJANJE PREOSTALIH SRPSKIH RESURSA.
Preporuke:
29
0
21 sreda, 28 jun 2017 21:03
rino
Poslije stezanja remena za vlade vućića valjda bi sada trebalo malo popuštati remen.Uštede kroz racionalizaciju troškova mogu trajati najdulje 2do 3 godine a sve poslije je tvrda recesija.Inače države koje ovise o mišljenju mmf-a su nekako u dužničkom ropstvu.Treba ići na podizanje BDP-a kroz povećavanje potrošnje države i građana a to ne ide bez većih plaća i dakako stranih investicija.Vučić je brnabić uvalio probleme koje on nije mogao riješiti impostao ih je svjestan.Na kraju će reći dok sam ja bio bilo je koliko toliko stabilno.Jedini mu je izlaz da iskoristi obrazovane mlade ljude i doveden pametne industrije koje su kapitalno intenzivne a ne tekstil,Fiat i te koje su radno intezivne gdje država u stvari samu sebe financira preko subvencija.Najbolja racionalizacija bi bila kada bi se otpustili stranački nestručni kadrovi u javnim poduzećima.To bi bila prava reforma koja bi imala rezultat
Preporuke:
11
1
22 sreda, 28 jun 2017 21:06
da, da
ali kome to Đorđe priča !?
...Srbija je birala Vučića, piši Đorđe kuči propalo!
Preporuke:
17
6
23 sreda, 28 jun 2017 21:22
SAMO KONSTATUJEM
Na celu Srbije su dva veleizdajnika. Srbija je porobljena zemlja . Srbijo moja spasa ti nema.
Preporuke:
27
5
24 sreda, 28 jun 2017 21:28
Sta moramo, itd
Cim neko krene sa moramo i trebamo (gramaticki neispravno!)sa nasim ogromnim mogucnostima itd vidimo koliko je ozbiljan plan rada.Sta nam je novo doneo Zakon o ministarstvima? Novog ministra zivotne sredine za koga je SPS imao kandidata.
Ekspoze je krenuo sa prosvetom pa sve do digitalizacije. A to sve da se zadrze strucnjaci u zemlji i doprinesu tehnoloskom razvoju.
Pre dva meseca je SANU predlozila da se prosveta odvoji od nauke i tehnoloskog razvoja a da uz ove ostane visoko skolstvo odnosno univerziteti gde se takodje razvija nauka. Zaboravili su taj predlog ili mozda nisu jer nisu imali kandidata za ministra iz svojih redova?!I onda se kao glavno postignuce pominje uvodjenje informatike u srednje skole i digitalizacija Srbije. Onda se nauka upucuje na evropsko finansiranjea o je ono sto njih intersuje. Pa kako da krenemo u prosperitet Srbije ako ne istrazujemo ono sto je specificno za Srbiju i sto zaista moze svima nama biti od koristi!?
Preporuke:
10
3
25 sreda, 28 jun 2017 22:03
Nenad
Zapad, Vučić i MMF će ponosno vekovima patriotski vladati Srbijom kao Turci. Dopustimo to mudro, pomolimo se, budimo hrabro uz njih, uz naše anđele i njihove preletače, lelujave koristoljubive ptičice.
Preporuke:
20
3
26 sreda, 28 jun 2017 22:10
Causa Spectandum
Da se razumemo, ja ne verujem nesto preterano u potencijale Ane Barnabic, ali dajmo joj sto dana. ako se u tom periodu desi da AV, koji se i tako nece skidati sa TV, pocne da se patetise u stilu - razocaran sam Anom, e onda treba masovno izaci na ulice i podrzati premijerku.

E, sad - o digitalizaciji i o kanalizaciji.

Cudno je da se niko da sad toga nije setio - kanalizacije, a vec 30 godina niko ne razmislja ni o meliorizaciji, pogotovo u Vojvodini. Pa sta?


Kanalizacija vs. digitalizacija jest jasna stvar. U digitalizaciji moze daleko vise da se mune. Tu bi se i Palma, kao i Djuka Bizon veoma lako snasli, iako veze sa tim nemaju.
Ja uopste ne sumnjam da ce digitalizacija, da umesto resi probleme, generise nove, uz masovno curenje podataka svih vrsta. Ne zato sto nije sustinski potrebna, vec zato sto ce biti provodjena od ne strucnog i sumnjivog kadra.
Doduse, ako svako moze da petlja sa telefonskim linijama, zasto da ne??
Preporuke:
16
9
27 sreda, 28 jun 2017 23:30
Student @Rino
Ne mogu oni da popuste zato što žive od toga. Budžet služi da uhlebi članove stranaka u vladajućoj koaliciji. Zato su praktično sva javna preduzeća u minusu i loše rade. Imaju dosta političkih radnika, koji nisu stručni i ne mogu da rade svoj posao kako treba.

Kako je narod sve siromašniji, pa ima sve manje novca, sve ga manje i troši pa se sve manje poreza sliva u državnu kasu. Usled visoke stope iseljavanja i negativnog prirodnog priraštaja, u Srbiji je sve manje stanovnika, što opet znači da ima sve manje i manje poreskih obveznika, kupaca koji će plaćati PDV, radnika od čijih će se plata odvajati doprinosi za penzije, itd. Dakle, da bi politički sloj zadržao svoj standard, dažbine i porezi će morati da rastu, tako da nema govora o nekom popuštanju.

Niko neće da dira zaposlene u državnim preduzećima i da uvede red tako što će otpustiti politički višak. Taj sloj naroda održava svaku vlast na vlasti i uvek menja partiju kada ostatak zemlje na izborima promeni vlast.
Preporuke:
16
0
28 četvrtak, 29 jun 2017 00:01
Boba
Ništa niste razumeli Boško.
Poenta je da se od naopake vlasti koju su nametnuli Amerikanci sasvim legitimno osloboditi principima koje je proklamovao Linkoln u Americi a koji su univerzalni bez obzira šta vi mislili o njemu.
U prevodu parafrazirano 'ko se s pravom igra od prava će i stradati'.
Preporuke:
13
0
29 četvrtak, 29 jun 2017 00:18
Bgd
N.Katic, konsultant iz Londona NIJE profesor. Da Srbija zivi u neokolonijalnom polozaju jeste surova istina, ali gdin Katic zastupa interese ljudi i iz Srbije koji su se obogatili na sumnjiv nacin devedesetih. Neki kazu da je savetnik i C. Subotica, sto treba proveriti. Subotic sa parama zaradjenim od sverca i niza sumnjivih poslova moze da kupi i savetnike i one koji ce ga osloboditi krivice.
Pojedini Srbi su ne trepnuvsi opljackali sve sto im je doslo na dohvat ruke i za to ne mozemo da krivimo strance. Stranci imaju svoje ucene, ali jedan deo odgovornosti je kod pojedinih Srba. Kad vise nema vecih prodaja i preprodaja i urusavanja privrede, politicke stranke jure drzavni budzet i strane fondove da bi sta god mogu podredili sebi. Ako je g. Katic imao toliko znanja o makroekonomiji i finan. kretanjima kao i posledicama pljacke i otimanja srpskih resursa od dolaska Milosevica na vlast, gdin Katic je imao niz godina da se oglasi, a oglasio se mnogo kasno.
Preporuke:
9
5
30 četvrtak, 29 jun 2017 00:37
@ Causa Spectandum
Da, da zna se šta su prioriteti. Još nije počela sezona poplava i kiša u Požegi, Kosjeriću i okolini.
Digitalizujmo se znači nafatirajmo se jopet.
Preporuke:
14
0
31 četvrtak, 29 jun 2017 01:20
@ Student
Njima nije u interesu da ljude zaposle.
Vi ne možete da zamislite na šta liči Nacionalna služba za zapošljavanje. Sve je digitalizovano kao na Zapadu. Ali sve ostalo je neviđena sramota. Svaka tri meseca se javite na šalter, oni vas evidentiraju, tu i tamo podele neki flajer na luksuznom papiru sa pdsećanjem da aktivno treba da tražite posao i to je to.

Da li je i ko sve našao posao preko ove službe?
Možda neki sezonski i to je upitno ili NK radnici.
Ne mogu da shvatim da njima nije u interesu da uposle ljude, da ti ljudi ako ništa drugo plaćaju državi porez, da im daju kredite, da smanje upisnine u kojekakve komore. Svuda mafija i interesni lobiji.
Neće otpustiti partijske ljude u policiji i pravosuđu - funkcionere, niti u javnom sektoru, jer to su poluge ovog i svakog sistema. Oni umesto toga dodatno zapošljavaju 500 inspektora!
Znači umesto da redukuju državne službe oni zapošljavaju inspektore koji će otimati od sirotinje i sprečavati ljude da razvijaju bilo kakav privatan bisnis.
Preporuke:
8
0
32 četvrtak, 29 jun 2017 04:07
Igor
Skoro da nemam tacan odgovor na pitanje, zasto uopste citam novine i slusam vesti i jos gore od toga pisem i citam komentare nemocnih kao i ja. Elem, teorija je jedno a realnost nesto sasvim drugo.

Prvo:
Kad se nesto toliko zauka, onda ga je nemoguce zaustaviti. Politika koju vladajuca klasa vodi je upravo to. Pipci onih koji kolonizuju Srbiju su duboko zasli, tako da ko god nov da dodje ne moze samo tako da kaze; pujpike ne vazi.

Drugo:
Kad se pogleda u istoriju Srbije, primetno je da je uvek neki Bec ili Istambul ili ili, imao vecu rec o tome kako ce i sta biti. Istina je surova ali je tako bilo a i sada je, i to mnooogo intenzivnije.

Trece:
Ako je majka rodila junaka koji moze po Drini da pliva uzvodno, e onda je to taj koji moze da dovede situaciju u Srbiji u red.
Preporuke:
12
0
33 četvrtak, 29 jun 2017 07:17
Dingo
Dijgnoze Sande i Djordja su precizne i nepogrešive.Fraza sa digitalizacijom i kanalizacijom je vec postala legendarna i široko citirana i u poziciji i opoziciji...Svetlo na kraju tunela ipak vidimo jer je stanje stvari prepoznato i izrečeno...
Preporuke:
7
0
34 četvrtak, 29 jun 2017 08:02
Barnabić i Srpski informativni centar u Londonu
Hvali se kako je bila tamo u vreme bombi, i pita se: da li je SPC antisrpska.
Ne znam za SPC ali je taj Sr.Infocentar bio leglo žućaka na čelu sa Desimirom Tošićem. I jeste bio antisrpski.
A kod crkve imaju učionice za decu. U jednoj je visila slika Vesne Pešić, slika veća nego Svetog Save ili Patrijarha.
A vi pitajte one koji su tamo bili i znaju više o tome.
Preporuke:
8
0
35 četvrtak, 29 jun 2017 09:15
»Boško« ░
Boba

Poenta je da se od naopake vlasti koju su nametnuli Amerikanci sasvim legitimno osloboditi principima koje je proklamovao Linkoln u Americi a koji su univerzalni bez obzira šta vi mislili o njemu.

A ja ti ponovo kažem da je to obično licemerje i prazne fraze, od čoveka koji se "borio za oslobođenje od ropstva crnaca" ali je nastavio da ubija "indijance".

To je isto kao što Tači i Haradinaj, sada tvrde da će "dati sva prava" Srbima koja im po "ustavu" islamske terorističke šiptarske "države" "pripadaju"

U SADističkoj državi, taj "soj" "rođenih amerikanaca" koji ne pominju svoje zločinačko genocidno poreklo, i koji se "zalažu" za "svetske univerzalne demokratske vrednosti" je patetičan pokušaj ljudi koji su "u krvi do kolena" naroda koje su genocidom uništili na Severno Američkom konitnentu, jer pored sve demagogije, da li su "indijanci" dobili nazad svoju otetu teritoriju.

Upoređivati Srpski gen sa SADitičkim je uvreda za svakog Srpskog patriotu.
Preporuke:
7
4
36 četvrtak, 29 jun 2017 09:43
mile@ Igor
U pravu ste, od svega se čovek može samo razboleti, a i kada nešto pokuša da promeni kao onomad petog oktobra kada je "uspelo" dođe još veća bagra na vlast.
Uvek je bilo i ostalo da sit gladnom ne veruje i da svi lažu, a mnogi i lažu i kradu. I onda ostaje samo parola snađi se. Teoretski sve lepo zvuči, maličice je drugačije u praksi.
I mnogi su se snašli, toliko da se ponekad pitam vredi li ih uopšte osuđivati. U svakom slučaju ne vredi ih ni slušati, ni čitati, jer sve je jasno ko beli dan. Pozdrav.
Preporuke:
11
0
37 četvrtak, 29 jun 2017 12:00
...
Sve je urađeno po planu USAIDa i zadužene opštine na čemu je SNS svojski radio i Brnabićka koja je više za njih radila nego ikada u svojoj ličnoj istoriji za Srbiju!

Sve je to nama Vučić doneo!
Preporuke:
7
1
38 četvrtak, 29 jun 2017 12:23
@Student
Kada je jedan daktilograf prokomentarisao promenu vlasti 2012. godine u tužilaštvu - umesto DS, na vlast je došla SNS garnitura, rečima:
- Sada će svi tužioci i sudije da pređu u SNS!
Možda pomislite kakve gluposti, kada po zakonu oni ne mogu biti članovi stranke. Ne mogu oni lično, to je tačno. Ali oni lično nikada nisu ni bili u stranci, ali su bili u fioci stranaka, i dospeli na njihove liste za izbor u parlament. Bez toga nisu mogli biti birani, kao što nisu mogle njihove prijave, sve do skora kada je uveden proforme intervju sa kandidatima - pod direktivom iz EU, uopšte doći na dnevni red za odlučivanje u DVT i VSS.
Dakle, kriminal je na dva nivoa: DVT i VSS i na nivou stranaka. I da završim,oni nisu u stranci, ali jesu u stranci bračni drug, otac, majka, tetka i oni menjaju stranke po potrebi. Dakle, svi oni imaju nekog ko ih drži gore i ako nemaju moj savet je da i ne ulaze u pravosuđe. Neko na vrhu mora da ih održava, inače od tog posla nema ništa. Akademija je prevara.
Preporuke:
6
0
39 četvrtak, 29 jun 2017 12:39
@Student
Akademija je prevara, jer ne može svako da je upiše kao pravosudni ispit što može da polaže, a to je onda diskriminacija. Drugo, objektivno šta će nekome ko je završio Pravni fakultet i položi pravosudni ispit posle tri godine rada u pravosuđu ili advokaturi Akademija. Kada položi pravosudni ne može odmah biti biran već još minimum dve godine u praksi.
To je način da se korumpirane pravosudne elite održavaju na vrhu i zarađuju dodatno. Pošto je ograničen broj mesta za upis, ima mućki kao i na svakoj Akademiji pri prijemu, a ko upiše taj i završi, nema greške. Dok je dosadašnji izbor bio striktno politička prevara, akademija je prevara pravosudne oligarhije.
Zašto je to bitno?
Zato što nema pomaka, dok to ne rešite. Reforma se završila tako što su selektivno i neprincipijelno razrešeni vraćeni i tako džumle sve kotrlja kao i do sada. Oni su mislili da će sa Akademijom da reše probleme, ali neće, samo će pomeriti centar moći i korupcije. Pravosuđe je rak rana ovog društva.
Preporuke:
4
0
40 četvrtak, 29 jun 2017 13:49
Student @Student
Sećam se kako sam u gimnaziji učio o borbi engleskih sudija za nezavisnost. Kasnije sam shvatio da je pravosuđe u osnovi društvenog razvoja. Ono primorava ljude da se ponašaju odgovorno i poštuju pravila.

Kod nas odgovornosti prema drugome nema i nema razvijene kulture poštovanja pravila. Zato niko ne vodi računa o tome šta radi i kako postupa sa drugima. Zna da ga kazna najverovatnije neće stići i da onaj koga je oštetio najverovatnije neće pokrenuti tužbu zato što procesi traju godinama umesto par nedelja. Još ako ste bliski sa nekim moćnim, na vlasti, možete da ubijate i neće vam se ništa desiti (sin Željka Mitrovića pada mi na pamet kao prvi primer).

Taj mentalitet se preneo na sve: na profesore koji ne osećaju nikakvu odgovornost prema studentima, na prodavce koji prodaju lošu robu, na lekare koji traže mito...

Zato sam postao pesimista po tome da će ikada u Srbiji biti bolje - ne zato što nema uslova, već zato što se mi kao narod ne menjamo na bolje.
Preporuke:
6
1
41 četvrtak, 29 jun 2017 13:53
»Boško« ░
- Sada će svi tužioci i sudije da pređu u SNS!
Možda pomislite kakve gluposti, kada po zakonu oni ne mogu biti članovi stranke. Ne mogu oni lično, to je tačno. Ali oni lično nikada nisu ni bili u stranci,
Analiza ti je manjkava.

Nama su "najstariji i najmurdiji" tužioci i sudije još "kod tita" položili moralno političku podobnost, za suđenje protiv Srba. Taj okupatorski nepotistički "ključ" o primanju novih tužilaca se uopšte nije promenio, i važi i dan danas, je su to režimske sudije koje uvek sude protiv naroda a za režim, te je to u suštini leglo najvećih neprijatelja, uz političke partije, jer decenijama ne postoji sudska vlast, nego ko drži izvršnu, kontroliše i zakonodavnu i sudsku.

Koliko je sudija i tužilaca, otpušteno 1990. "dolaskom demokratije" jer su komunisti, koliko ih je otpušteno 2000. jer su "socijalisti" a koliko 2012. jer su "demokrate"
Preporuke:
2
1
42 četvrtak, 29 jun 2017 13:55
Student
Pa ako zbog toga što pola Srbije nema kanalizaciju oni koji se zalažu za digitalizaciju nemaju osećaj za realnost, onda isto tako ni oni koji insistiraju na tome da Kosovo ostane u Srbiji takođe nemaju osećaj za stvarnost.
Preporuke:
2
8
43 četvrtak, 29 jun 2017 15:55
@ Boško
Slažem se, istina je. Ali to nije teško zaključiti ako se pogleda "naša"politička scena. Pravosuđe kao da je preslikano ili je obrnuto, a ne da su u pitanju posebne grane vlasti. Ko vlada u politici, vlada i u pravosuđu. A kada se malo bolje pogleda to su stalno isti ljudi, ljudi istog sistema. Taj sistem je pustio korene, i a sada se intenzivno radi na tome da se otrgne kontroli - da postane sistem za sebe, da se takvo stanje zamrzne i da u procesu navodne demokratizacije ti ljudi, koje su te pol. strukture izabrale ne budu na gubitki, već budu na vrhu u poziciji da i dalje o svemu odlučuju.
Pošto refirma uz 2009. godine nije uspela, oni su "zaključili" da nije ni potrebna! Tako su sve vratili na staro,neuspeh priglasili uspehom, zato niko nije odgovarao,mada se inače odgovara za svaku glupost, čak i ako ne podnesete kao pojedinac završni godišnji račun, a nemate promet na računu, i naravno nastavili po starom, jer eto probali su, ali bolje ne može. To nije slučajno.
Preporuke:
2
0
44 četvrtak, 29 jun 2017 16:06
@ Boško
Cilj je bio da iz ove prozapadne reforme iz SAD ljudi starog sistema ostanu netaknuti, da se navodno oni sami demokratizuju iznutra, kao da je to moguće tek taki, a rezultat je ta digitalizacija ili u prevodu ostalo je suprotno očekivanom -spolja gladac, ali iznutra jadac. Zato se odustalo od reforme, kada su shvatili da to košta, a ne donosi rezultate, i da je to previše krupan zalogaj da bi se mogao tek tako rešavati jednom korenitom čistkom jedne "službe" - tada je to bila navodno DS. Tak su razrešeni mesecima sedeli kući i DOBIJALI 70% SUDIJSKE PLATE, TOLIKO SU BILI OŠTEĆENI TI ŠTO NAVODNO NISU VALjALI? A onda su pod vođstvom partizanke mlade Boljević iz Društva sudija sve vratili na staro. I niko nije kriv.
Tako da ako mene pitate ni ova meka reforma sa Akademijom koja je isto besmislen trošak i zamajavanje nije uspela. A možda baš jeste, ako je bio cilj, da se moć odlučivanja sa parlamenta prebaci na DVT i VSS, a sve ostane isto prividno reformisano.
Preporuke:
1
0
45 četvrtak, 29 jun 2017 16:50
@ Student
I vi ste u pravu, jer sve zavisi od morala. Problem je dubok i složen.
Šta bi valjalo raditi kada bi bilo volje da se stvari zaista, a ne samo proforme menjaju?
Teško pitanje. Ali nema promena bez rezova.
Dakle, prvo izmena odnosno prestanak važenja Zakona o Pravosudnoj akademiji.
Drugo, raspuštanje DVT i VSS.
Treće, etapno razrešenje svih tužioca i sudija, a ne samo "nepodobnih" kao 2009. godine.
Kako sa negativne preći na pozitivnu selekciju? Teško pitanje. Testiranje, ali ne rešavanje slučajeva koji su njima ili adv. iz prakse poznati, jer bi bili opet u prednosti već povezani, ali da nemaju dir. veze sa svakodnevnim radom, poznavanje opšta kulutra, etike i literatura za ispit. Rezultati plus rezultati na fakultetu, pravosudnom, specijal. isp. se zbrajaju i prave se rang liste.
Na svakom konkursu za tužioca i sudije polagati pisani ispit, kao jedini merodavan, a tužioca i predsednika biraju isključivo sudije tog suda odnosno zamenici tog tužilaštva tajnim gla.
Preporuke:
2
0
46 četvrtak, 29 jun 2017 17:14
»Boško« ░
Student
Pa ako zbog toga što pola Srbije nema kanalizaciju oni koji se zalažu za digitalizaciju nemaju osećaj za realnost, onda isto tako ni oni koji insistiraju na tome da Kosovo ostane u Srbiji takođe nemaju osećaj za stvarnost.

Ko je mogao da zamisli, 1439. godine posle pada Smedereva da će Srpski narod ikada se osloboditi od turske vlasti?
Šta znači "digitalizacija" za nepismene, funkcioanalno nepismene, infantilne i degenerisane, a naročito za primitivnu naprednjačku hordu na vlasti? Ništa, oni su to što jesu i nikakava "digitalizacija" to neće promeniti.

Samo teški bukvalista, nije shvatio poruku poslanice Rašković-Ivić, da u Srbiji ljudi nemaje osnovne ljudske potrebe, kao što su posao, stanovi (opljačkani 90tih), vrtići, škole, pomoć za povećanje nataliteta, navodeći kao trivijalan primer kanalizaciju.

PS svi premijeri od 2000. su postajali bivši u roku od godinu dana posle "ugovora o digitalizaciji", te za Brnabićku "odbrojavanje počinje"
Preporuke:
5
0
47 četvrtak, 29 jun 2017 18:53
Student @Boško
Samo teški bukvalista, nije shvatio poruku poslanice Rašković-Ivić, da u Srbiji ljudi nemaje osnovne ljudske potrebe, kao što su posao, stanovi (opljačkani 90tih), vrtići, škole, pomoć za povećanje nataliteta, navodeći kao trivijalan primer kanalizaciju.


Shvatio sam ja to, ali u tom slučaju, ako je prioritet da se ljudima obezbede osnovne egzistencijalne potrebe, zašto patriotska opozicija već godinama u prvi plan ističe Kosovo? Ako su svesni da egzistencijalne potrebe imaju prvenstvo nad geopolitičkim problemom kakav je Kosovo, zašto su u svojim kampanjama i tekstovima u potpunosti zanemarili egzistenciju običnog čoveka?

Ja to pratim već neko vreme i ukazujem da je u tome uzrok propasti DSS-a i svih stranaka sa politikom okrenutom ka naciji, a ne pojedincu.

A razlog zašto egzistencijalne potrebe nisu u fokusu patriota jeste to što patriote nisu egzistencijalno ugrožene kao većina naroda. Njima je Kosovo problem zato što im nije problem da obezbede tri obroka...
Preporuke:
1
2
48 četvrtak, 29 jun 2017 18:54
Dragoslavić
Zašto se Sandra nije pojavila na glasanju, da glasa protiv?
Preporuke:
3
0
49 četvrtak, 29 jun 2017 21:06
Boba
Apropo trolova koji bi da izjednače Kosovo sa kanalizacijom i time dokažu da je drugo važnije od prvog je bolje da se vrate u kanalizaciju iz koje su izmileli.

PS
Apropo 'patriota' koji ne shvataju da postoje univerzalne ljudske vrednosti i da postoje svuda ne vrediti crtati šta to znači.
Govoriti o celim nacijama kao 'genocidnim' je teška besmislica pogotovo otkako su tu kvalifikaciju nama pokušali da nametnu globalnacisti.
Zločine su činili i čine konkretni ljudi a ne nacije i narodi kao apstraktne celine.
Ova vrsta političkog i pre svega ljudskog slepila je karakteristična za mnoge nazovi 'patriote' koji ne shvataju da svojom uskogrudošću demonstriraju ne samo ograničene poglede nego i u suštini antihrišćansku i antipravoslavnu delatnost.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner